Heippa taase... No niin ei ole enään pitkä aika perjantaihin kun pitäisi mennä ystävänpäivä mätsäriin kauhajoelle elikkäs treenaaminen alkaa Muffen kanssa että jospa sitä sitten koittais jonkunlaisen pokaalin kotio saada, mutta sen näkee sitten kun moinen mätsäri on kuulemma pienessä tallissa siellä missä on kaksi iso kehää eikä siellä mahdu olemaan koirien kanssa sisällä eli pitää olla ulkona niin kauan että on oma vuoro mennä kehään ja siellä on kuulemma aika kylmäkin jos se on samassa paikassa kun viimekertainen mätsäri missä kaverini oli, mutta täytyneen vähän kysellä että minkäs laisessa hallissa ne sitten oikein ovat siellä hmmm....Päättämätön

sillä tietää minkälainen vaatetus päällensä pitää laittaa jos ei sisällä ole lämmin niin ei siellä sitten tavallisella paidallaka tarkene olla. Pitää muutn muistaa ottaa sinne kamera mukaan että äiti saa ottaa kuvia kehän reunalta kun oon Muffen kanssa kehässä kun tuo Megira otetaan sinne näillä näkymin vain turistiksi kun sunnuntain treenit oli mitkä oli Megiran osalta että odottelen että se on siellä treeneissä kunnolla niin sitten voin mennä sen kanssa osallistumaan kehään. :)  mutta mä tästä lähden nukkumaan ja selailemaan matikan kirjaa kun huomenna on kokeet

Moikka moi...

-Roosa & Dogs